cuz maybe you can go fuck yourself.

Jobbat över både idag och igår = cashflow. längtar liiiiiiiite till jag finally får min lön. Annars fett bra vecka, imorgon onsdag och sen är både jag och sandra ledig torsdag-fredag-lördag, nice.
 
Om inte så länge åker jag hem, hem till sverige, det ska faktiaskt bli underbart. Saknar min familj lite så jag dör. och mina vänner, har verkligen insett vilka som alltid finns där och det är jag jävligt tacksam för,
Och min mandis. min fina mandis.
 
Inte nog med det fyller jag år då, får först sitta massa timmar och mysa med  sandra för att inte sen möta upp Ellinor och dra hem och fira 21 med la familia. Vilken lycka.
 
sen saknar jag min duktiga jenta som fått jobb.
 
 


Kommentarer
Anonym

Yippiii snart kommer Emma hem!!!!!!!
Pusspå dig mammas fina

2012-09-12 @ 16:53:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0